Az Ön bevásárlókosara üres.

Regisztráció

Bejelentkezés

Product was successfully added to your shopping cart.

5

Product was successfully added to your compare list.

5

Product was successfully added to your wishlist.

5

Hogyan tudok telefonon rendelni

Telefonon a 06-23-414-045-ös telefonszámon van lehetősége leadni a rendelését. Kollégáink felveszik az adatait, és rögzítik a rendelését, amiről fog kapni egy visszaigazoló emailt. Ellenőrizze le a rendelését, ha mindent rendben talált, akkor nincs további teendője.

Hogyan tudok online rendelni

A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba az alábbi gombra kattintva:
Amennyiben további termékeket szeretne a kosárba rakni, akkor válassza a "Vásárlás folytatása gombot". Ha a kosárba helyezte az összes terméket amit vásárolni kívánt, akkor válassza a „Pénztár” gombot.
A pénztárban láthatja a megvásárolni kívánt termékeket, illetve lehetősége nyílik a megvásárolni kívánt mennyiség módosítására, valamint adott termék kosárból való törlésére is.
A termékek ellenőrzése utána kérjük, töltse ki a számlázási adatokat. Amennyiben a számlázási adatokhoz cégnév is került kitöltésre, akkor a cégnévre lesz kiállítva a számla. Ha kiszállítást kér, akkor adhat meg a számlázási címtől eltérő kiszállítási címet is.
A következő lépésben válassza ki a szállítási és a fizetési módot
Amennyiben mindent rendben talált figyelmesen olvassa el az "Általános Szerződési és Felhasználási feltételek", ha egyet ért vele, akkor tegyen pipát a "Használati feltételeket megértettem és elfogadom" mezőbe (e nélkül a rendelést nem tudja elküldeni).

Szállítási információk

A 12 óráig megrendelt terméket a GLS futárnak való átadást követően a következő munkanap megkapja a címzett, hogy hány órakor azt nem áll módunkban meghatározni, utánvétes megrendelés esetén a csomagot átvételékor a futárnak kell kifizetni, futárnál lehetőség van készpénzes és bankkártyás fizetési módra is. A házhoz szállítás ingyenes amennyiben a rendelési összeg meghaladja a bruttó 100.000 Ft-ot, más esetben bruttó 1200Ft-ot számítunk fel szállításra. Házhoz szállítás díjszabása egyes termékek esetén eltérhet, melyet a termék mellett jelzünk.

Személyes átvétel

Személyes átvétel Budaörs, Forrás u 10. szám alatti központunkban lehetséges, hétköznap H-CS 8-17 óráig, Pénteken 8-16 óráig, hétvégén zárva tartunk.

Fizetési módok

Lehetősége van több féle fizetési módot is választani. Fizethet utánvéttel termék átvételnél a futárnak készpénzzel és bankkártyával. Személyes átvételnél üzletünkben fizethet készpénzzel és bankkártyával is. Választhat előre utalást is, valamint fizethet online is, bankkártyájával.

Online Bankkártyával történő fizetés

Az Autó-Multimédia Kft. részére az OTP Bank Rt. biztosítja a kártya elfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártya elfogadó rendszere által.

Ide kattintva letölthető PDF fájlban az OTP Bank internetes kártya-elfogadásról szóló tájékoztatója.

Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az OTP Bank fizetőoldalára (otpdirekt.hu), és a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, nem az Autó-Multimédia Kft. weboldalán.

Az Autó-Multimédia Kft. az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

A bankkártyával történő fizetéshez kérjük, készítse elő kártyáját!

Az alábbi adatokra lesz szüksége:

  • 1. Kártyaszám
    A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.
  • 2. Lejárati dátum
    A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.
  • 3. Érvényesítési kód
    A kártya hátlapján az aláírás panelen található számsor utolsó három jegye: CVV2, vagy CVC2.
    Amennyiben az Ön kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt legyen szíves üresen hagyni.
A bankkártya előlapja   A bankkártya hátlapja
Bankkártya előlap   A bankkártya hátlapja

Áruházunkban az alábbi kártya típusokkal fizethet:

  • VISA
    V
    isa (dombornyomott)
  • MasterCard
    MasterCard
    (dombornyomott)
  • AMEX Blue
    American Express (dombornyomott)
  • VISA Electron
    VISA Electron és MasterCard Electronic (nem dombornyomott)
    Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön Electron kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet kártyájával internetes áruházunkban.
    Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz! Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók.
  • Maestro
    Maestro (nem dombornyomott)
    Az OTP Bank internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy az Ön kártyáját kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérjük, konzultáljon a bankjával!

 

Verified by VISA
Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében az OTP Bank bevezette a Verified by Visa/MasterCard Secure Code (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül, és egyértelműen azonosítja a kártyát használó személyt.

MasterCard SecureCode
Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy Ön azt nem igényelte, a fizetési folyamat nem változik. A webáruház átirányítja Önt az OTP oldalára, ahol megadja kártyájának adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód), és megtörténik a vásárolt áruk/szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítése.

Amennyiben az Ön bankja rendelkezik a VbV/MSC szolgáltatással, és Ön ezt igénybe veszi, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik. Kártyája adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is OTP Bank fizetőfelületén kell megadnia. Ezt követően azonban a Bank automatikusan átirányítja Önt a kártyáját kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtania az azonosítási eljárást. A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, Ön értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerül a webáruházi felületre. Amennyiben az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul.

A végén ellenőrizze a megrendelését, ha valamit nem megfelelőnek talál, akkor még van lehetősége módosítani a rendelést a "kosár szerkesztése" feliratra kattintással. Amennyiben mindent rendben talált tanulmányozza át az "Általános Szerződési és Felhasználási feltételek", ha egyet ért vele, akkor tegyen pipát a "Használati feltételeket megértettem és elfogadom" mezőbe. Küldje el a megrendelését.

Cég információk

Üzemeltető: Autó-Multimédia Kft.
Adószám: HU14542185
Cégjegyzékszám: 13-09-124547
Székhely: 2040 Budaörs, Forrás u 10

Tárhelyszolgáltatónk: Viacom Kft.
https://viacomkft.hu/

Garanciális szerviz

Garanciális problémával a készülékeket Autó-Multimédia Kft. 2040 Budaörs Forrás u. 10. címre kell vissza küldeni.
A garanciális javításra leadott készülékek állapotáról a következő telefonszámon kaphat információt: 06-20-7675-729

Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet (IV. Fejezet az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződésekre vonatkozó különös szabályok) szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli. Az elállásnál a termék árát akkor fizetjük vissza, ha eredeti csomagolásban, számlával, papírokkal saját költségére küldi vissza a terméket. Utávéttel visszaküldött csomagok átvételét megtagadjuk. A vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog.

Ilyen esetek az alábbiak:

· Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiai mozgások, ingadozásoktól függ.
· Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra, gyorsan romló élelmiszerek esetén.
· Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta.

A vállalkozó a kormányrendelet értelmében a termék visszaküldését követően legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.

A törvény további részletei megtekintése itt:

http://www.kozlonyok.hu/nkonline/MKPDF/hiteles/MK14030.pdf

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!

Termék visszaküldés

Terméket Autó-Multimédia Kft. 2040 Budaörs Forrás u. 10. címre lehet vissza küldeni.
Portósan küldött csomagokat nem vesz át webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!